Levertijd en bezorgtijden
Bestel je voor 12:00 uur en is het artikel direct leverbaar? Dan heb je het morgen al in huis (behalve als het morgen zondag is). Bestellingen vanaf € 75.- bezorgen we gratis. Voor bestellingen onder de € 75,00 rekenen wij € 6,50 bezorgkosten.
We laten het je weten als we iets niet de volgende dag kunnen bezorgen. Zo vermelden we bij elk artikel de levertijd en krijg je in de kassa de beschikbare bezorgdagen en tijdvakken te zien.
Soms bezorgen we iets later
Omdat je bijvoorbeeld voor het eerst bij ons bestelt, op één van de Waddeneilanden woont of het product op dat moment niet voorradig is.
We proberen je bestelling altijd in één pakket te bezorgen. Bestel je artikelen met verschillende levertijden of uit verschillende magazijnen, dan wordt je bestelling soms gesplitst in twee of meer bezorgingen. Dit heeft geen invloed op de berekening van de bezorgkosten. Eerlijk!
Bezorgadres kiezen
Als je een bestelling plaatst, zie je in de kassa vaak automatisch je huisadres als bezorg- en factuuradres staan. Je kunt je pakket natuurlijk ook ergens anders laten bezorgen. Klik hiervoor op ‘wijzigen’ onder aan het formulier.
Liever zelf ophalen bij een PostNL-punt? In de kassa vind je eenvoudig een ophaalpunt bij jou in de buurt met handige openingstijden. Hoef je niet thuis te wachten als je daar geen zin in of tijd voor hebt. Je ontvangt een sms of e-mail zodra je pakket klaarligt.
Je hebt de mogelijkheid om voor een ochtend- of avondlevering te kiezen, echter zitten hier wel extra kosten aan verbonden en alleen mogelijk op een doordeweekse dag. Een ochtendlevering kost € 10,00 en een avondlevering kost € 1,25 extra (let op: deze prijzen zijn excl. BTW).
De bestelling op afspraak laten bezorgen
Je kunt voor bepaalde producten zelf een tijdvak en dag kiezen om zelf het bezorg moment te bepalen dat jou uitkomt. We zijn op dit moment hard aan het werk om dit voor zoveel mogelijk producten mogelijk te maken.
Zelf pakket ophalen
De meeste kleine artikelen kun je ophalen bij een PostNL-punt. Als je voor 16:00 uur bestelt, dan kun je je pakket morgen vanaf 16.00 uur ophalen. Je krijgt van ons een mail of sms zodra je pakket klaarligt; dan kom je niet voor niets.
Komt morgen toch niet zo goed uit? Doe rustig aan. Je hebt tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum de tijd om je pakket in de armen te sluiten. Daarna stuurt PostNL ‘m retour naar ons.
Ga je je pakket ophalen bij een PostNL-punt? Neem dan je legitimatiebewijs mee. Je moet laten zien dat de naam op het legitimatiebewijs klopt met de naam op het pakket. Zo weten we zeker dat je pakketje ook echt alleen bij jou terechtkomt.
Pakket ophalen bij de vestiging van de huidtherapie praktijk
In sommige gevallen is het mogelijk om de bestelde producten op te halen bij het praktijk adres. Echter hebben we op de praktijk niet alles op voorraad dus wanneer je het graag ophaalt, kan je het beste even contact opnemen met één van ons door middel van het contactformulier.
Pakket is niet bezorgd/compleet
Soms pakt de bezorging niet uit zoals we zouden willen. Dit kun je doen als…
… PostNL niet is langsgekomen
Klik bij Mijn bestellingen op de bezorgdatum voor de status van je pakket. Neem contact met ons op als je na drie werkdagen nog steeds niks hebt ontvangen.
Heb je de bel niet gehoord of was je onverwacht niet thuis? De bezorger laat een kaartje achter in je brievenbus. Hierop staat of het pakket op een andere dag wordt aangeboden of bezorgd is bij je buren.
… je pakket niet compleet is
Kijk op Mijn bestellingen in je account om de status de van het (ontbrekende) artikel te zien. Het kan zijn dat we je bestelling hebben gesplitst in twee bezorgingen, omdat niet alle artikelen uit voorraad leverbaar zijn of niet uit hetzelfde magazijn komen.
Staan de artikelen wel allemaal vermeld op de pakbon? Dan zou alles in het pakket moeten zitten. Neem contact met ons op als dit niet het geval is.