Veelgestelde vragen

Consument
Hoe worden de producten op de webshop geselecteerd?
De producten worden geselecteerd door de huidtherapeut. Door jarenlange ervaring in combinatie met de kennis van verschillende huidtypen, huidaandoeningen en de werkzame stoffen in de producten, zijn wij in staat om de juiste producten te selecteren.
Wat moet ik doen als blijkt dat ik een overgevoelige huid heb?
Wij adviseren u altijd om een nieuw product eerst op een klein stukje van de huid te testen. Wanneer roodheid, warmte of blaarvorming ontstaat, dan is de kans op overgevoeligheid groot en adviseren wij u om contact op te nemen met de huisarts en/of huidtherapeut.
Waarom kan ik deze producten alleen maar via ‘mijn huidtherapeut’ of via deze site kopen?
Aangezien het om specialistische producten gaat, zijn bepaalde producten niet in de reguliere winkels verkrijgbaar.
Is het mogelijk om productadvies te krijgen?
Ja, middels het contactformulier kunt u altijd uw vraag stellen. Aan de hand daarvan zal de huidtherapeut telefonisch contact met u opnemen om u verder te adviseren. Indien nodig wordt er een afspraak gemaakt, bij een gecertificeerd huidtherapeut, om uw situatie te beoordelen.
Waarom is ‘mijn huidproduct’ een specialistische webshop?

1. Zou ik een vlog of blog mogen maken over mijn Huidproduct.nl?
→ Natuurlijk, het is mogelijk om een vlog te maken of blog te schrijven. Dit kan zowel door de patiënt als door de huidtherapeut worden gedaan. Echter, wij stellen wel bepaalde eisen aan de inhoud van de vlog of de blog. Voor deze specifieke eisen kunt u contact met ons opnemen.

2. Is het mogelijk om producten in cadeauverpakking te laten versturen?
→ Uiteraard is het mogelijk om uw producten, in een cadeauverpakking, naar derden te laten versturen. Tijdens het bestelproces kunt u dit aangeven.

3. Wat kunnen redenen zijn om een review te schrijven?
→ Wanneer u de behoefte heeft om uw ervaringen te delen, wanneer u een product heeft getest of wanneer u anderen wilt informeren over nieuwe behandelmethoden, dan kunt u er voor kiezen om een review te schrijven.

4. Hoe zit het precies met retourneren en verzenden?
→ Wanneer u het verkeerde product heeft ontvangen kunt u deze altijd retourneren, mits er aan de algemene voorwaarden wordt voldaan. Twee belangrijke punten; wij nemen alleen ongeopende producten terug en u dient het product binnen 14 dagen te retourneren.

5. Wat is het voordeel van een eigen account?
→ Wanneer u een eigen account aanmaakt kunt u uw bestelgeschiedenis inzien en gemakkelijk dezelfde bestelling opnieuw plaatsen. Tevens wordt u geïnformeerd over nieuwe producten die aansluiten bij uw profiel, welke regelmatig gratis getest mogen worden.

6. Hoe zit het met de levertijd?
→ Wij streven naar een snelle levertijd. Producten die op voorraad zijn worden dezelfde dag nog verstuurd. Wanneer het product niet op voorraad is kan de levertijd een aantal werkdagen in beslag nemen.

7. Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
→ Klik hier

Specialist

12. Is het mogelijk om korting te krijgen bij bulkafname?
→ Ja, bij een grotere afname ontvangt u korting.
Is het mogelijk om korting te krijgen bij bulkafname?

13. Hoe kan ik mij, als huidtherapeut, bij jullie aansluiten?
→ Als u geïnteresseerd bent in een samenwerking, dan kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen. Ons doel is om een collectief te vormen waarin wij elkaar versterken en de kennis en kwaliteit vergroten. Daarnaast profiteert u natuurlijk ook van de bijkomende voordelen.

14. Verwijzen jullie ook door naar huidtherapeuten?
→ Dat is mogelijk. Wanneer u bij ons bent aangesloten en er specifieke vragen binnenkomen, dan kunnen wij er voor zorgen dat er contact wordt gelegd tussen u en de patiënt. Uiteraard gaat dit altijd in overleg en met goedkeuring van de patiënt.

15. Is het mogelijk om reclame te maken op jullie website?
→ Ja, als u bij ons bent aangesloten komt er natuurlijk een introductiepagina van u als partner op onze site. Hierin heeft u de mogelijkheid om mensen te informeren over uw praktijk en uw specialistische kennis.

16. Welke voorwaarden worden er, aan mijn praktijk gesteld, om met jullie samen te werken?
→ U moet aangesloten zijn bij de NVH, opgenomen zijn in het BIG-register en praktiserend zijn.